Bikin Malu! Pertama Kali Masuk Restoran Mahal, Dua Gadis Asal China Justru Lakukan ini

MANAberita.com – MEMOTRET makanan sebelum dimakan rasanya telah menjadi kebiasaan masyarakat-masyarakat kota. Selain memotret, ada pula yang mengunggah hasilnya ke media sosial dengan maksud ingin memamerkan kepada teman-teman.

Baru-baru ini, @manaberita menemukan rekaman dua orang gadis yang tengah menikmati makanannya di sebuah restoran yang bernama Jamie Oliver di China. Bukannya langsung makan, mereka justru sibuk saling memotret makanan serta dirinya.

Yang memalukannya lagi, salah seorang gadis justru menyuruh temannya untuk pergi ke luar dan memotretnya dari sana. Dan hal itu dilakukan secara berulang-ulang.
atas aksi ini, video yang pertama kali diunggah oleh Sukan Star TV – sstv.my ini telah dikomentari ratusan netizen yang menganggap aksi keduanya memalukan.

Adi Lotfi: “Level buruk sudah ni..org saya tidak ada gambar sebelum makan.. Tapi Jangan suruh saya tinggalkan toko.. sembunyikan makanan dari teman anda di bawah.. gila gila, jarang makan di restoran nih,”

Karintoki Kazishiki: “Biasanya orang-orang seperti ini yang suka mengambil gambar, dia datang hanya sekali.. yang selalu digunakan untuk bergaul.. dengan gambar dengan teman atau kenangan keluarga. Tapi klo mcm ni nk menunjuk dia yg mewah.. kaya dia cuma ada di gambar.” (Dil)

 

Lihat videonya disini:

Baca Juga
Kesal Nilai Terus Merosot dan Pakai Tas yang Terlalu Modis, Guru ini Tampar Muridnya Sebanyak 5 Kali
Terlalu Lama di Toilet, Dubur Pria ini Keluar Dari Tempatnya
Apes! Niat Hati Ambil Jambu, Kepala Wanita ini Justru Tertancap Gunting

Bila nak makan kalau gini gayanya

Bila nak makan kalau gini gayanya. Ade member korang perangai macam ni tak?

Posted by Sukan Star TV – sstv.my on Thursday, 18 January 2018